Sıkıntı İçin Okunan Kısa Dualar - Dua


SIKINTI  ANINDA OKUNAN KISA DUALAR

Başımıza gelen her türlü sıkıntı için hemen Rabbimize sığınalım Değerli Dostlar. Hemen dilimize Allahu Teala'nın adını alalım. O'nu zikredelim. Böylelikle Allah'ın izniyle başımızdaki sıkıntılardan kurtuluruz.

“Ya hayyu,Ya kayyümu,bi-rahmetike estegisü”

Anlamı : “Ey devamlı var olan ve yarattıklarını varlıkta tutan Allah’ım! rahmetinle imdad isitiyorum.”

“Allahu,Allahu.La üşrikü bihi Şey’en.”

Anlamı : ''Allah, Allah. O'na Hiç Bir Şeyi Ortak Etmem.''

“Bismillahirrahmanirrahim.ve la havle ve la kuvvete illa billahi’l-Aliyyi!l-Azim”

Anlamı : ''Rahman ve Rahim Olan Allah'ın Adıyla. Güç ve kuvvet, sadece Yüce ve Büyük olan Allah'ın yardımıyla elde edilir.''
“La ilahe illa ente subhaneke inni küntü mine’z-zalimin.”

Anlamı : ''Senden başka hak ma’bud yoktur. Seni bütün noksanlıklardan tenzih ederim. Şüphesiz ki ben zalimlerden oldum.''

“İnna lillahi ve inna ileyhi raciün,Allahümme indeke ahtesibü müsibeti fe’cürni fiha veb-dilni biha hayran minha.”

Anlamı : "Biz Allah'u Teala'ya teslim olmuş kullarıyız. Ve ancak O'na dönücüleriz. Allah'ım, katından bu musibetimin ecrini umuyorum. Bu musibeti yok et ve beni bununla sevablandır. Onu hayırla değiştir."

“Allahümme rahmeteke ercü fela tekilni ila nefsi tarfete aynin ve salih li şani küllehü la ilahe illa ente”

Anlamı : 

“Ya rabbi! Senden rahmetini diliyorum.Göz açıp kapayıncaya kadar bir zaman kadar bile beni kendi nefsime bırakma.”

“Benim bütün işlerimi islah eyle(düzelt).”

“Senden başka ilah yoktur.”

Sıkıntı,keder,elem,korku  hisseden Dostlarım abdest alın ve sıdk ile “Aman, ya Rabbi! Sana sığınıyorum” diyerek bir kaç kere secde yapın. Her secdeye varışınızda ise “Estağfirullahe’-Azim.Sübhane Rabbiye’l-A’la” deyin. Rabbim Tüm Sıkıntılarınızı Gidersin İnşAllah.

Allah'ım Tüm Dualarınızı Kabul Etsin İnşAllah... Konumuzu Beğendiyseniz Paylaşarak Bize Destek Olabilirsiniz ve Ayrıca Başka Bir Müslüman Kardeşimizin Konudan Faydalanmasını Sağlayabilirsiniz.

Yorum Gönder

[facebook][blogger][disqus]

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript Devre dışıLütfen Tüm Widget'ı Görmek İçin Javascript'i Etkinleştirin